Thursday 24 March 2011

...Dia datang dah...

Assalammualaikum dan salam sejahtera..(dh mcm nak wat syarahan dh nie..)


Dah lame giler x jenguk blog ku yg tcinta nie...dh ad mase "SENGANG" nie la nak update apew2 yg patotkan...sekarang nie mmg byk giler keje nak wat..x cukup ngan assgmt yg menimbun2 setiap minggu minta diciapkan ditambah plak ngan "MIDSEM" yg x hbs2 lg...nmpknya smpi bln 4 la aku struggle wat benda yg sama huahuahua....



Beberapa minggu nie mmg x menang tangan nak wat keje...rasenye klau ad sepuluh tangan pown blum tentu dpt wat hbs semua keje tue...maklumla lect tcinta bg assgmt setiap minggu kena submit...x giler jdnye aku...dh la assgmt dr lect lain pown ad...hehehe..tp nak wat mcm mane...lect tcinta ajar dua kelas maksudnye double la assmgt yg aku kena wat kat kelas die yg kena submit....lame2 leh jd giler jap mcm org dlm gmbr nie...


Ada gak terpikir...bila la boleh hbs semua keje nie...nak cpt2 hbs belajar...nak tinggalkan "SINTOK" yg tercinta...yela,mcm mane la aku x pikir mcm nie..dlm 3 thn aku kat cnie..sem nie la yg wat aku x senang duduk...tp bila dgr senior2 yg lain ckp ms belajar la yg plg best rase mcm "SAYANG" plak...nampaknye aku kena la belajar suka ngan ape yg jd kat aku sekarang nie kan...nak wat mcm mane...tok mase dpn aku gak bkn tok org lain...be hepi je la kan...



Aku rase mmg ssh la aku nak wat entry dlm blog aku nie...sebabnye mcm tajuk entry nie la "DIA DATANG DAH" hehehe bkn ape just nak bgtaw next week je aku ad dua midsem yg berderet + test tok kelas aku hahaha (blum msk subj lain yg midterm + test bln 4 + 1 subj yg aku x taw bila midterm tok aku )...rase mcm nak pecah gak la kepala sbb byk giler kena bace...itu blum d'tmbh ngan assgmt2 yg bakal di "SUBMIT" kpd lect2 ku yg tcinta kan...to all the student yg mcm aku nie ha blum lepas lg midsem moga2 "SUCCESS" dlm menyumbangkan idea dlm kertas midsem tue la yer...ALL DA BEST ^_^

2 comments:

  1. same la kite,ehehhe,,same ke?xla,,zai rajin,,,kite tak,,,suke main je keje

    ReplyDelete
  2. "rajin"???...x da maknenye...same je la kt semua..cuma "sket"je kowt rajinnye

    ReplyDelete