Monday 14 March 2011

...terima kasih...

Halloha...

Pagi nie, aku cuma nak share skit apew yg jd dkt aku smpi kul 11 pagi td. Nak di pendekkan cite,semalam punya la bersungguh wat assgmt yg dh diberi kat aku yang nak di "SUBMIT" pukul 11.00 pagi nie patotnya...oleh sebab aku nie pelajar yg "CEMERLANG", wat assgmt last minute adalah perkara biasa hehehe...tue sbb tido kul 5 pg...bila aku bgn pagi nIE, dgn bersemangat + "TING TONG" nya aku g bilik member aku nak print assgmt tue..
kepada "member" aku tue THANK YOU so much la sbb ganggu pagi2 die nak ke kelas..pulak tue menyusahkan die plak dgn kerenah aku nie ha...lps settle jew print tue aku balik la ke bilik,kononnye nak smbg tido tp masa x mengizinkan so aku pown bersiap2 la nak ke kelas...elok jew aku baru lepas mandi...aku diberikan khabar "GUMBIRA" oleh rumate aku cakap dua kelas pagi nie cancel...hehehe hepi gler sbb dpt ganti tido ku..
tp yg x bestnye bila aku buka "learning zone", lecture aku yg ter"SAYANG" dh upload assgmt dan keje yg nak kena wat untuk dua kelas tue...otak aku dh serabut dh sbb assgmt lain ad lg yg menanti + menimbun plak tue..skrg nie dh la x da cuti..asyik ad jew keje nak kena wat
tp bila aku pikir2 balik...aku nak ber"TERIMA KASIH" la...kepada semua yg telah memberi aku keje + assgmt tok dibuat...sbb aku rase mereka2 nie telah membuatkan aku berusaha dengan "GIGIH" dan bersungguh2 tanpa mengira MASA dan x cukup "TIDO" tok siapkan assgmt tue...ditambah plak ngan ilmu2 dari pembacaan buku2 yg selama nie x prnh la plak aku terpikir nak baca hehehe....juga terima kasih kerana berjaya wat aku "TENSION" dan "STRESS" dlm membuat keje2 yg telah diberi..bkn ape sbb dorg dh wat aku belajar mcm mane nak kawal tension and stress tue...nnt dh keje x da la ssh kan...
stress

lps korg bace nie mst korg pelik kan benda apew la aku merepek nie...nie menandakan yg aku sbnrnye tersgt la stress dan mengantuk mase aku dok menaip nie ha...hehehe...saje nak lepas geram jew...kepada semua student kat luar sane...bila ad keje or assgmt jgn wat last minute yer and sentiasa enjoy ngan life student anda hahaha...same goes to me ^_^

2 comments: